|
|
|
|
|
|
|
|
Ellert Ohlzon
smbf-medlem
Full Member

Antal inlägg: 158

Ludvika MBK
|
 |
« Svara #4 skrivet: November 05, 2011, 06:39:17 pm » |
|
Fredrik Lundahl E-postadress(er): fredrik.lundahl@gmail.com I Metanolklasserna finns vissa oklarheter då Fredde glömt 2010 års poäng (25 %) Kommer en uppdaterad 
|
|
|
|
|
Loggat
|
Måste man vara ung eller............. 
|
|
|
Uffe olsson
smbf-medlem
Full Member

Antal inlägg: 161

Ovansiljans Modellklubb
|
 |
« Svara #5 skrivet: November 05, 2011, 07:06:52 pm » |
|
Fredrik Lundahl E-postadress(er): fredrik.lundahl@gmail.com I Metanolklasserna finns vissa oklarheter då Fredde glömt 2010 års poäng (25 %) Kommer en uppdaterad  Vad gäller där då Ellert? Har letat info om hur kvalet till VM går till inom Hydro men ej hittat skriftligt vad som gäller? 3.4.7 VM start etc Läs Navigas regelbok, De startande till VM etc utses av SMBF. är det enda informationen som finns vad jag hittat? räknar ni 25% av 2010års resultat? var står den informationen att läsa? Uffe.
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Anders Stenström
smbf-medlem
Full Member

Antal inlägg: 173
Medlem i Eksjö RC Klubb S45-1
|
 |
« Svara #6 skrivet: November 05, 2011, 08:10:04 pm » |
|
I Metanolklasserna finns vissa oklarheter då Fredde glömt 2010 års poäng (25 %) Kommer en uppdaterad  Använder H och O 25%-regeln för beräkningen av VM-poäng? Trodde det bara var V som gjorde det! 
|
|
|
|
|
Loggat
|
Skillnaden mellan dumhet och förstånd är att förståndet är mindre!
|
|
|
|
|
|
|
Uffe olsson
smbf-medlem
Full Member

Antal inlägg: 161

Ovansiljans Modellklubb
|
 |
« Svara #9 skrivet: November 06, 2011, 04:26:23 am » |
|
Lugnt UFFE. Du är klar för VM, även med 25% av 2010 års kvalificeringspoäng.  Hej Ellert jag har räknat ut det att jag är med trots 25% av 2010 resultat. Jag undrar bara var kommer det ifrån? har liksom letat o läst befintliga regelböcker som finns utan o hitta något om dom 25% i Hydro? Uffe.
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
|