|
|
Johan Eng
smbf-medlem
Newbie

Antal inlägg: 39
|
 |
« Svara #1 skrivet: September 13, 2011, 11:50:23 am » |
|
Det enda jag har sett är http://rcracingboats.yuku.com/topic/985/WC-2012. Stämmer det så är det Dessau som gäller men om jag har förstått det hela rätt så är det långt ifrån säkert?
|
|
|
|
|
Loggat
|
HMBK S-8-6 2.11cc vxl: Alito, NovaRossi, SM 2'a 2011 3.5cc: Vento, CMB 21 VAC 15cc: Tuono, CMB 90 EVO 2003
|
|
|
Rickard Andersson
smbf-medlem
Full Member

Antal inlägg: 206

|
 |
« Svara #2 skrivet: September 13, 2011, 01:09:35 pm » |
|
I Norge för två veckor sedan sa dom att det inte blir något VM i Tyskland. Det va nån som pratat med nån!!!!! Dom lät mycket säkra på det men, men!!?  Kanske ett rykte gott som många andra eller? Rille
|
|
|
|
|
Loggat
|
Utopia Racing
|
|
|
|
|
Ellert Ohlzon
smbf-medlem
Full Member

Antal inlägg: 158

Ludvika MBK
|
 |
« Svara #4 skrivet: September 13, 2011, 05:16:26 pm » |
|
Det senaste, dagens datum är följande. Tyskland vill ha VM 2012, men det finns inget på papper ännu. Fick det på mail i dag. Något kvarstår som måste lösas innan ansökan  ? Vi kan bara avvakta.
|
|
|
|
|
Loggat
|
Måste man vara ung eller............. 
|
|
|
Anders Stenström
smbf-medlem
Full Member

Antal inlägg: 173
Medlem i Eksjö RC Klubb S45-1
|
 |
« Svara #5 skrivet: September 13, 2011, 05:17:49 pm » |
|
Var i Hannover förra helgen och passade på att höra mig för lite om vad som händer och sker angående VM 2012. Det är som sagt mycket rykten i svang men hur mycket substans det ligger i dessa rykten vete gudarna! Enligt dem som jag pratade med ska det komma info inom några veckor så förhoppningsvis kommer det officiell information från Naviga innan september månads utgång.
|
|
|
|
|
Loggat
|
Skillnaden mellan dumhet och förstånd är att förståndet är mindre!
|
|
|
|
|
Anders Stenström
smbf-medlem
Full Member

|
 |
« Svara #7 skrivet: Oktober 12, 2011, 01:54:30 pm » |
|
Det senaste, dagens datum är följande. Tyskland vill ha VM 2012, men det finns inget på papper ännu. Fick det på mail i dag. Något kvarstår som måste lösas innan ansökan  ? Vi kan bara avvakta. Finns det någon ny information? Med tanke på den totala tystnad som råder verkar det inte bli något VM.  Det är hög tid för både Naviga och ev. arrangörsland att komma ut med information om plats och tidpunkt för ett VM 2012. En del av oss måste kanske redan nu börja planera ledighet och semester för nästa år.
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
|
Anders Stenström
smbf-medlem
Full Member

|
 |
« Svara #9 skrivet: Oktober 12, 2011, 03:50:15 pm » |
|
Mer info förväntas, men det ser mörkt ut. Jo, det gör ju det! Frågan är om det överhuvudtaget kommer bli något Vm 2012?  Min magkänsla säger att det blir nog inget av det och blir det det så är det inte Tyskland som genomför det!
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
|
Stefan.Larsson
smbf-medlem
Newbie

Antal inlägg: 38
HMBK
|
 |