Hälsning från hydro Nr: ?Det blev en rätt nervig fredag inför min comeback i hydro i Ludvika.
Än värre blev det på lördag inför tävlingstart.

Det blev rätt trassligt med för kort räckvidd för hydroradion, men som fixade sig med Tobbes utlåning av en mottagare.
Min egen hade visst blivit svettig i värmen?
Tack Tobbe, You made my day! 
När detta var fixat funkade det rätt hyggligt och jag fick kört några heat med hydron som funkade bra.
Nervspelet lugnade ner sig rätt snabbt! - Säkert beroeende av att jag hade förmånen av att ha Världsmästaren i hydro, och formgivaren för Bandit 3,5 Jörgen Andersson som starter och som en synnerligen lugn Coach som gav lugnande info och goda råd under heaten!
Tack Jörgen

Sedan blev det en lossnad huv i en dykning med OTA,n, som senare sattes fast med massor av tejp.
OTA,n har blivit en rätt bra båt trots allt efter lite moddning, och kan tillåta lite fart runt bojar och lite vågit vatten numer.
Det blev ju min andra 4,e plats i finalheat, det få la duga ett tag?

Kul också, att vår Mattias "Benke" Bengtsson snodde 1,a priset i OTA ännu en gång.
Grattis Benke!
Det var som vanligt, en mycket trevlig tävlingsdag bland H-, och OTA förare.Vill gärna tacka alla för denna härliga dag.
Tack Ludvika.