Anders Martinelle
smbf-medlem
Jr. Member

Antal inlägg: 50
|
 |
« skrivet: Augusti 22, 2009, 11:49:28 pm » |
|
Här är resultatet från ota i Nrk.
1: Bo Sandström 2: Niklas Edlund 3: Kim Nylèn 4: Christer Burström 5: Mikael Sundgren 6: Fredrik Karlsson 7: Fredrik Lundahl 8: Sven Mundhenke 9: Stefan Adolfson 10: Pontus Laakonen 11: Niklas Eriksson 12: Benny Eriksson 13: Torbjörn Carlson 14: Mattias Bengtsson 15: Thomas Ljungström 16: Wiliam Holster
Anders
|
|
|
|
|
Loggat
|
.
|
|
|
Stefan Adolfsson
smbf-medlem
Full Member

Antal inlägg: 120

|
 |
« Svara #1 skrivet: Augusti 23, 2009, 08:43:42 am » |
|
Tack för en trevlig dag och för mig en tävlingspremiär med minst sagt spännande förhållande på vattnet...  Nilla lyckade med att ta 399 bilder...  så nu sitter hon och redigerar och soterar bilder. Resultatet kommer så snart som möjligt på http://www.kamarell.com/nilac/Ha det!! Stefan A.
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
tobbe carlson
smbf-medlem
Hero Member

Antal inlägg: 635
Norrköpings Modellbåtklubb
|
 |
« Svara #2 skrivet: Augusti 23, 2009, 11:12:13 am » |
|
Ja du stefan.. vem va inte nervös..  fixat med detta en tid nu.. så kommer de i mitten på veckan att de troligen ska släppas på mer vatten.. blä.. men så innan race så såg de ju helt ok ut.. sen 10 min senare så såg de ju inte körbart ut.. va hände ?! men trots allt så funka de ju riktigt bra.. några heat hade oflyt med vattnet men de har vi lärt oss till eventuellt nästa år.. för trots allt så blev tävlingen en succe.. hoppas på lite kul respons efter detta.. lite nya båtar i stan kanske...vem vet.. tobbe
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
|
Thomas Ljungström
Gäst
|
 |
« Svara #4 skrivet: Augusti 23, 2009, 04:12:11 pm » |
|
Uppdaterat SM-tabellen. Hade dock inte originalet med mig på semestern så det blir en något temporär layout...
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
|